شهادت مظلومانه سه پاسدار یزدی در حمله تروریستی راسک

شهدای یزدی راسک

حمله تروریستی گروهک جیش الظلم به مقر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهر راسک در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۱۶، بار دیگر داغی عمیق بر دل ملت ایران گذاشت. در این حمله ناجوانمردانه، سه تن از پاسداران جان برکف سپاه الغدیر استان یزد به شهادت رسیدند در ادامه اسامی شهدای راسک را مشاهده خواهید کرد

شهدای راسک : شهید امیرمحسن حسن نژاد، شهید حسین انتظاریان و شهید حسین سرسنگی، از جمله شهدای این حمله تروریستی بودند که جان خود را در راه حفظ امنیت کشور و مردم فدا کردند.

اسامی شهدای عملیات تروریستی راسک

تا این لحظه اسامی شهیدان «محسن حسن نژاد»، «حسین انتظاریان» و «حسین سرسنگی» از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد، «جواد جهان بیگی» از کارکنان هنگ مرزی جکیگور، «محسن حسین نیا» از پایگاه دریابانی چابهار، «شهید عباسعلی میر» و شهید «مسلم کریمی» از کارکنان انتظامی چابهار مشخص شده است.

شهادت این عزیزان، بار دیگر مظلومیت ملت ایران و دشمنی گروهک‌های تروریستی با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران را به اثبات رساند.

مسئولان استان یزد با حضور در منزل شهدای این حادثه تروریستی، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان، از صبر و ایثار خانواده‌های آنها قدردانی کردند.

حضور مسئولان در منزل شهدا، نشان‌دهنده همدلی و همراهی مردم و مسئولان در غم و اندوه خانواده‌های شهداست.

رئیس دفتر ریاست جمهوری نیز در تماس تلفنی با پدر شهید حسن نژاد، شهادت این شهید گرانقدر را تبریک و تسلیت گفت.

شهادت مظلومانه این سه پاسدار یزدی، بار دیگر روحیه ایثار و شهادت را در بین مردم ایران زنده کرد. مردم ایران با حضور در مراسم تشییع شهدا، بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

فراتر از جنبه‌های عاطفی و انسانی این حادثه، شهادت این شهدا از زوایای مختلف قابل بررسی است.

از منظر امنیتی، این حمله نشان‌دهنده پویایی و تحرک گروهک‌های تروریستی در منطقه است. نیروهای امنیتی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران با هوشیاری و اقتدار کامل، با این گروهک‌ها مقابله خواهند کرد.

از منظر سیاسی، این حمله تروریستی در راستای اهداف دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ناامن کردن کشور و ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم است. ملت ایران با وحدت و همدلی خود، نقشه‌های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

از منظر اجتماعی، شهادت این شهدا بار دیگر روحیه ایثار و شهادت را در بین مردم ایران زنده کرد. مردم ایران با حضور در مراسم تشییع شهدا، بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

شهادت این سه پاسدار یزدی، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای ملت ایران است. یاد و خاطره این شهدای گرانقدر گرامی باد.


منبع شماره یک و منبع شماره دو

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *